10 maj 2011

jag vill också fylla år i maj. ha vita tänder och snygga klänningar. jag vill inte vara mesig, med för tjockt hår och fula glasögon. jag vill också våga stå upp för mig själv. jag vill också vara planerad, lyckad och ha matlåda med mig varje dag. jag vill också kunna skriva och koncentrera mig. jag vill inte lägga mig under täcket varje gång det bränns till. paralyserad till handlingsförlamning... solen lyser utanför men jag kan bara vara inuti,långt bort från vaken, långt bort från verkligheten, ketchupfläckar, försök att vara "normal" och passa in i laxarnas ström fungerar aldrig ... tränar, äter frukt, har reflex, cykel, äter vitaminer, lchf la la la... borta är också hemma och hemma är också borta. en fasad av solid jävla uppstyrdhet, en inre sanning av krigskaos.

Inga kommentarer: