18 januari 2009

italien har gjort mig gott... del II

i väntan på att du ska ringa mig, din skit, så fortsätter jag med bilder från det förflutna.

guiden berättar om domkyrkan. henrik och emma, väldigt intresserade.


bröderna, piazza michelangelo


sedan åkte vi med off minor till milano.


sedan åkte h och e till berlin. jag klippte mig och tyckte jag var cool.


sen kom mor och far, eller om det var innan henrik o emma kom, minns inte. vi gick till boboli iaf.


ibland är vi lika, min mor och jag.


vi drog till pisa, och kollade på det lilla lutande tornet.


vi åt mat, där äckliga köttklubbor hängde i taket. men alla var glada ändå och blev på lyset av bordsvinet.



i juni träffade vi laura, som är en av de skönaste jag träffat i florens. synd att hon drog så snabbt bara.



vi var glada.


vi tog en tur till stranden. nu gör det lite ont i mitt hjärta att se alla dessa bilder. därför. stopp, jag fortsätter sen, när värken gått över, buona notte.

Inga kommentarer: