18 januari 2009

italien har gjort mig gott...


augusti 2006, ser ut som en fet hemmafru. det var jag väl också?


juli 2007. med mannen som tog mig till italien. när vi fortfarande var oskyldiga små lamm.


augusti 2007. på turné med khere, en vecka efter ankomst i italien drog jag ut i europa igen.


september 2007. klara och jag på väg till fiesole på picnic.


jag och syrran i rom, hos påven, oktober 2007. samma dag som emma ringde med jobbiga nyheter. var helt snurrig i skallen.


oktober 2007, på middag. jag och klara var de enda som inte fattade åt vilket håll man skulle titta.

november 2007. jag 23, firades med gemensam duschning.


december 2007. i eksjö över jul. otroligt ful bild. men det bjuder jag på.

jag och ninjo i milano. nyårsafton. och så var det 2008.

och vi älskade fortfarande varann... (bytte namn till miss piggy)


och det var karnival, och de älskade fortfarande varann.

februari 2008. vi drog till ikea. sökte jobb och hittade ett. skit också.


det blev mars. jag jobbade som en hund för att få fast anställning.


nino fyllde år, vi njöt av solen i boboli.


det blev maj, eller april. och vi besökte milano igen. ledsna bägge två.


sen blev det hattfest och allt gick åt helvete.


sen kom världens finaste människor hit, och jag blev glad. trodde att allt var bra för några dar. det var skönt.


vi åt på världens sämsta vegan-café, man fick inte äta scones hur man ville, man fick inte flytta borden för de var från 1800-talet och det fanns bara en vegantårta för de är ju så svåra att göra. haha.

nu ska jag på fika. och frusta ur mig alla frustration jag har inombords. därför blir det mer bilder senare. hörs snart hattifnatti.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, hade glömt att man inte fick flytta borden. vilket jävla ställe det var. men intressant.

Anonym sa...

det var ju helt sjukt bra när jag tänker tillbaka på det! när vi kommer sen så ska vi tillbaka dit. hon kanske har shapat upp stället tills dess