6 februari 2009

02:46


har lyckats klämma i mig sju avsnitt av gossip girl, en risotto, en kikärtsgryta med vegschnitzel, en brioche, en halvliter vatten på 1 min, en guiness-öl och en vodka-lemon idag. inte konstigt att magen gör uppror.

och jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig just nu. men upplägget är: inte höra av sig till någon (vilket gör en del förbannade), om någon vill mig något så får de komma till mig (vilket också leder till att jag känner mig ensam men men), att alltid ha någon halvdum tv-serie eller film att roa mig med. att innan jag ska somna sätta på avslappnings-grejen och bara lyssna tills jag somnar. det funkar faktiskt.

+ jag ska skriva klart historien. det är lite svårt bara, för den femte delen består av perioden som jag förträngt, jag minns ärligt talat inte riktigt vad som skedde.
ni vet, när allting händer alldeles för fort och hjärnan står på "slow motion"-mode.
typ så.

förstår ni mig?

(förövrigt så började australia väldigt bra, men sen gick det utför och blev alldeles för sliskigt banalt och jag kunde räkna ut slutet redan en timme innan typ. men den var fin, och hjärndödande)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Okej, vem är din favvo i GG. VEM vem vem?

c a r i n sa...

jisses. har snart lyckats klämma hela första säsongen. och har ännu ingen riktig favorit. vad är kategorierna? gillar serena mycket än så länge iaf.