1 februari 2009

din jävla hora

vetskapen skaver i mig. att du kommer hitta någon ny. förmodligen ganska så snabbt. ok det är naturligt, förståligt - whatever, kan till och med acceptera det.

problemet är vetskapen om hur mycket bättre än mig hon kommer att vara, den lilla snipan. hon kommer att ha vackrare ögon, lenare hud, vitare leende, fastare bröst, smalare kropp.

inte fan kommer hon bedra dig, göra dig illa, svika dig. inte fan kommer hon att få dig att avsky henne. hon kommer behandla dig bra, göra pannkakor till frukost och lukta i ditt fina hår.

hon kommer klä sig bättre än mig, ha coolare skor, känna till alla band du lyssnar på, vara en sån som alla på gatan vänder sig efter. jag vet det. hon kommer att älska dig mer än vad jag gör, ge dig varmare kramar, blötare kyssar. och hon kommer att knulla dig bättre än jag. hon kommer förinta minnet av mig.

det skaver. det gör det.

mvh / bitterfittan

ps. verkar ju inte som jag har någon större storm av läsare, hur som, del fem kommer. kanske snabbare om någon liten själ viskar i mitt öra att den vill höra fortsättningen...ds.

7 kommentarer:

Anonym sa...

JAG VILL HÖRA JAG VILL HÖRA JAG VILL HÖRA!

PS. Lägg in google analytics om du inte redan gjort det, då vet du exakt hur många som läser.

c a r i n sa...

jag fattade inte hur man gör

Anonym sa...

JAG VILL HÖRA!

c a r i n sa...

fint :) det kommer.

Anonym sa...

http://www.google.com/analytics/sign_up.html

sen är det som skunks lingonscript du vet. klista in ett script i din kodmall och sen tada allt du behöver veta.

c a r i n sa...

fast jag gjorde det. funkade dock inte :/

Anonym sa...

det tar ett helt dygn innan du får info, så ha lite tålamod!