20 februari 2009

ett ps igen

jag brukade vara en stabil person. det är jag inte längre. jag brukade laga riktig mat varje dag. med näring i. jag brukade inte gå till magi (närmsta supermarketen) och köpa dr. oetker pizza, öl och en massa snask. brukade inte slafsa i mig pizzaslicar till lucnh alternativt göra äggmacka med majonäs om jag har tillräckligt med energi. seriösa carin hade lagat riktig mat varje dag, tvättat sina kläder oftare, städat sitt rum, borstat tänderna varje dag, ätit mer frukt, läst en massa viktiga böcker, hört av sig oftare till mor och far, inte flytt undan, seriösa carin hade tagit tag, hade fuckat upp dig för länge sen...

seriösa carin, jag saknar dig. var är du någonstans?

pls come back.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hon är i sverige!

Anonym sa...

vi håller henne i en låda i byrån. du får henne när vi ses nästa gång!
(undrar vem som tag min duktiga emma när vi ändå håller på och efterlyser. hon brukade också styra upp allt och ta hand om mig.)