3 februari 2009

in i väggjäveln


jag är stressad.

inte stressad som i att inte hinna med saker. utan stressad som i att ha svårt att koppla av. som i att finna sig själv i små panik attacker, som att tro sig hålla på att bli galen. därför känns det inte alls så fjantigt att jag snart kommer ligga under täcket och lyssna på en massa avslappningsövningar och naturljud.

idag har jag traskat runt i ett regnigt florens med två herrar. vi har ätit bagels på MAMA's. jag åt två, en med honung och en med philadelphia. så otroligt gott när rackarna kommer ut varma från ugnen. fantastiskt. sedan gick vi till den dyraste vintage-affären i stan, där ett par tygskor kostar 60euro bara för att de är "coola", fick nog, så vi drog till vintage-magasinet. där det är smockfullt med kläder som kostar mellan 5-15euro, så himla mycket bättre! hittade dock ingenting.

nu ska jag på middag. som jag nästan bjudit in mig själv på. men vafasen, håller huvudet högt.

Inga kommentarer: