17 februari 2009

vem fan är glad i februari?

februari är en jävla skit månad. jag hatar februari, tur att det är så få dagar i allafall. ta bara några exempel:

*min bästa vän vill inte ses på ett par dagar för hon mår så jävla dåligt. i söndags såg hon på mig med tårar i ögonen och sa: jag är orolig för mig själv, för jag kan inte äta. jag mår så jävla dåligt.

*en annan vän har blivit lämnad av sin pojkvän sen tre år tillbaka. och mår riktigt jävla skit.

*en annan vän har blivit lämnad av sin flickvän sen fyra år tillbaka. och mår rikigt jävla skit.

*en tredje vän, vill inte längre vara ihop med sin flickvän, men klarar inte av att lämna henne och har hyperpanik över vad han ska göra åt det.

*världens finaste emma skriver att hon inte mår bra. och det gör mig ledsen i ögat.

*en jävel, en riktig jävel har behandlat mig så jävla dåligt att jag egentligen borde gnida in hans ansikte med mitt bajs. så jag mår inte heller bra. och har blivit lämnad :/

*inte heller världens underbaraclara mår bra.

ja jag har säkert fler exempel, men kommer inte på mer nu. men det räcker för att februari ska bort. jävla pissmånad. jag röstar för att februari ska bort! är ni med mig?

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är med! fina fina carin.