26 februari 2009

for arlig?

internetcafeer suger. den lallande musiken i bakgrunden och klockan som tickar ner, 20 minuter kvar, gor att min koncentration inte ar den hogsta. ville egentligen bara dela med mig av en handelse som intraffade natten till idag. kanske ar den alldeles for intim, men anda... vi var inte alls hogaljuda, men min sang rasslar och knorrar som in i helvete, sa sjalvklart vaknar min vagg-i-vagg rumskamrat och knackar som fan i vaggen... jag bet hans axel for att inte borja asgarva.. och sen var det inget mer med det, men anda. ska jag be om ursakt? det var inte vi, det var sangen.. och vem fan knackar i vaggen? lite far man val tala?

jaja, jag ska bita ihop och ga hem. dags att gora en lista ...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså serri, en säng får knaka hur mycket den vill. Däremot är det verkligen okej att banka vid verbala ljud, exempelvis stön. VIDRIGT!

Anonym sa...

VADÅ, SÅ DU HAR GJORT DET SMUTSIGA?!?!?!

Anonym sa...

smutsiga?